Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

You damn Cookie!

Dag, lieve meiden! <3 Ik heb weer lange tijd niks van me laten horen, maar dit heeft voornamelijk met mijn drukke dagplanningen te maken. Ik doe mijn uiterste best om weer volop te posten, zodat jullie je toch nog kunnen vermaken op mijn O zo leuke blog, haha. Ik werd vandaag al vroeg wakker. Een scherpe zonnestraal prikkelde op mijn gezicht en had mijn aandacht, waardoor ik niet meer verder kon slapen. Tevens was dit mijn vrije morgen.. 'Wat ga ik in godsnaam doen?' vroeg ik mezelf af. Na lang nadenken, wist ik het! Ik besloot om mezelf maar eens lekker op te tutten. Eye make-up, check. Blush, check. Red lips, check. Ik had vandaag niet echt veel te doen, maar toch was ik al klaar om de show te stelen, althans dat dacht ik. Nadat ik het rijtje van mijn series af ben gegaan, ging ik heerlijk op bed zitten en droomde weg in het boek van Karin Slaughter. Niet veel later werd mijn rust verstoord door.. *DING DONG* Met tegenzin kroop ik mijn bed uit en haastte me naar de voordeur waar iemand voor de tweede keer aanbelde. "Ja.. Ja.. Ik kom al!" mompelde ik lichtelijk geïrriteerd. Ondanks de beslagen ramen kon ik het doosje al zien én vergat meteen alles om me heen. Glossybox! *twinkle eyes* Ik bedankte de postbode vluchtig en sloeg de deur voor zijn neus dicht. Voor ik het wist zat ik weer op bed. Niet meer met mijn boek in mijn handen, maar met een felroze doosje. Ik was helemaal weg van de buitenkant.. Laat staan wat de inhoud te bieden heeft, dacht ik! Wauwie! Toen ik het doosje opende, trof ik een klein verpakt presentje. Wauw, wat zal het zijn? Ik voelde eraan en wist het meteen! EEN GELUKSKOEKJE! *big smile* Ik opende de verpakking en begon het koekje open te breken. Alsof het koekje wist wie ze zou aantreffen. Alsof het koekje wist wat ik die morgen zou doen. Alsof het koekje wist dat ik nog niet ontbeten had én ik echt een koekje nodig had. Alsof.. Alsof.. Wauw! Zo'n leuk berichtje en dat afkomstig van een koekje? *Check de foto!* Dit bevestigd alleen maar mijn levensmotto: Food Over Guys. You damn Cookie, you know exactly how to hit the spot! Het is inmiddels al onwijs laat én toch kon ik het niet laten om even een fijn berichtje te posten op mijn blog. Ik hoop dat jullie allen een fijn nachtrust tegemoet gaan en morgen er weer een mooie dag van zullen maken! Slaaplekker en droomzoetjes! <3

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten